12 november 2010

En tur till stan

Fick höra igår att det finns två akvarellböcker av Lena Anderson, men att den första inte finns att få tag i längre. Eftersom jag har den andra och tycker att den är ljuvlig så åkte jag in och lånade den första på bibblan idag. Jag tror jag förstår varför dom inte producerar den första boken längre. Böckerna är väldigt lika, så den andra är nog bara en uppdaterad förbättrad utgåva...

Vi gick också till högskolebiblioteket och lånade den tredjeboken på min kurslitteratur lista, till kursen Lycka och elände som jag har kommit in på denna veckan. Tyvärr så var de två första på listan utlånade, men jag får fokusera mig på den jag har och hoppas att jag inte behöver vänta för länge på de andra.

Det var iallafall skönt att komma hemifrån en stund och se lite stadsfolk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar